ضمانت نامهء شرکت کیا بلبرینگ تبریز



فروشندگان عزیز لطفا جهت دانلود کلیک کنید


خط تولید

دراین بخش نمونه ای از عملکرد دستگاها در خط تولید جهت آشنایی مشتریان عزیز ارائه می شود.




فروشگاه آنلاین

مشتریان عزیز می توانند از فروشگاه آنلاین تمام سفارشات خود را ثبت کرده تا واحد فروش در اسرع وقت سفارشات شما را با هماهنگی ارسال نمایند.

پشتیبانی

جهت رفاه حال مشتریان عزیز بخش پشتیبانی آنلاین را راه اندازی نموده ایم تا بدون مراجعه حضوری سوالات و مشکلات خود را مطرح نموده و در کوتاه ترین زمان پاسخ خود را در یافت نمایید.




آخرین اخبار وبسایت
کیا بلبرینگ

KBC Ring
کیا بلبرینگ

KBC Silent Bearings
کیا بلبرینگ

روز جهانی عکاسی 📷
کیا بلبرینگ

قوطی و بسته بندی صادراتی KBC

برخی مشتریان ما


کیا بلبرینگ

عضویت در خبرنامه






چشم انداز
شرکت کیا بلبرینگ در راستای توسعه پایدار و دستیابی به اقتصاد زیربنایی کشور تاسیس گردیده است. نخستین شرکت خصوصی تامین کننده بلبرینگ، دارای مرکز تست و آزمایشگاه بلبرینگ، و دارای برنامه تولید بلبرینگ در ایران میباشد که به عنوان یک شرکت فنی و تخصصی، پا به صحنه فعالیت صنعتی کشور گذاشته است.بي‌ترديد چالش های بازار و بی اعتمادی مصرف کنندگان از کیفیت بلبرینگها، نگرانی زیادی فراهم ساخته است. در صورت عدم آگاهی مصرف کننده و حتی فروشندگان از کیفیت بلبرینگ، یکی از نگرشهای ما در شرکت، پر کردن خلاء اندازه گیری و پایش بلبرینگ میباشد.ما وظیفه داریم تا ضمن کسب اعتماد از مدیران نکته سنج و مهندسین مجرب و صنعتگران محترم کشور ، با نهایت تلاش، مهارتها و توانیهای علمی و عملی خود را بکار گیریم و اذعان کنیم موفقیت ما در گرو موفقیت همه کسانی است که ما با آنها در ارتباط هستیم و با آنها همکاری مینماییم.